Om zo veilig mogelijk te werken heb ik een kuchscherm gemaakt, zodat
ik ook zonder mondkapje contact kan maken met mijn klanten mits dit nodig is.
Dit scherm wordt voor en na elke klant schoongemaakt en
elke week worden deze nog extra gewassen.
De indeling van de salon is aangepast om het
reinigen zo snel mogelijk te laten verlopen.
Deze veranderingen blijven sowieso van kracht t/m 01-01-2022.
Vooraf aan elke afspraak moet er een vragenlijst worden ingevuld.
Er liggen alocohol doekjes buiten klaar op het bankje
zodat je de bel, deurklinken en je handen kan schoonmaken.
Kun je overdag of alleen in de avond of het weekend?
Kom je alleen of samen met iemand?
Heb je alleen last van een nagel of een likdoorn?
Of wil je eraan herinnert worden een nieuwe afspraak te maken?
.
Kies de tijd die je het beste uit komt. Tot 24 uur van te voren is het nog mogelijk deze te verzetten.
Je gegevens worden gebruikt om de afspraak te maken en ook om contact op te kunnen nemen voor het geval dit nodig is. Er wordt alleen een behandel dossier aangemaakt om je klachten beter te kunnen volgen en behandelen.